איך מסירים ריח שתן מספות

חתול עושה פיפי על הספה איך מסירים ריח שתן מספות

אם אתם מגדלים חיות מחמד בביתכם כמו כלבים או חתולים, סביר להניח שנתקלתם לא אחת בשתן חתולים וכלבים על הספות והריפודים. שתן חתולים וכלבים בספות זה נורא מתסכל, אתם עומדים חסרי אונים אל מול הכתם ואתם אובדי עצות כיצד ניתן להעלים את הריח הנוראי הנודף זה עכשיו מהספות ושואלים עצמכם איך מסירים ריח שתן מספות.

לפניכם שני דרכים עיקריים להסרת שתן כלבים וחתולים מספות בד:

ניקוי ספה עם מכונת ניקוי

הסרת כתמי וריחות שתן עם מאסטר קלין

אם בחרתם באופציה הראשונה, אתם תוכלו לקבל שירות מהיר ומקצועי להסרת כתמי וריחות שתן כלבים וחתולים ע"י צוות מקצועי שיגיע לביתכם מטעם חברתנו מאסטר קלין. אנו מנקים את הכתם הסורר באמצעות חומר בסיסי עיקרי הנקרא "אינזימים", זה הוא חומר אבקתי הממוסס במים והעיקרון שלו, שהוא מפרק כתמים על בסיס חלבון כמו: קיא, שתן, צואה וכו'. חומר ניקוי זה הוא איכותי והוא מיוצר ע"י חברת "מאסטר בלנד" האמריקאית (מומלץ לקרוא על החברה). יש לציין כי חומר ניקוי זה הוא סינטטי על בסיס טבעי (גם בחלב ובהרבה מצרכים יש את רכיב האינזימים). וכדי להסיר את ריחות השתן, אנו מצוידים בחומר ניקוי נוסף הנקרא Skanck ouder control  זה תרסיס מיוחד המנטרל ריחות בקלות וכלא היו שם מעולם.

בתחילת העבודה אנו נמלא מים אל תוך מכונת ההתזה ונוסיף את חומר האינזימים, ונתיז את המים והחומר על הספה. לאחר השרייה של מספר דקות, אנו נבריש באסטרטיביות את הכתם ונחזור שוב על פעולת ההתזה עם שאיבה מקבילה (חיטוי) ולבסוף, נבצע שאיבה עמוקה למים, חומרי ניקוי והלכלוך ואתם תקבלו ספה כחדשה. את מנטרל הריחות נרסס רק לאחר סיום פעולות ניקוי כתמי שתן מספות, וזאת כדי לתת לחומר "להתבשל" היטב.

ניקוי לספה עם מכשיר ניקיון

איך מסירים ריח שתן מספות בשיטת עשה זאת בעצמך

במידה והחלטתם לנסות לנקות בעצמכם את כתמי השתן ולנטרל את הריחות, חשוב להשתמש בתכשירי ניקוי שאינם יזיקו לספות. תכשירי ניקוי המוכרים לכולם הן: חומץ ביתי, אבקת סודה לשתייה ונוזל לניקוי כלים. שלב ראשון: ערבב לתוך קערה חומץ עם מעט נוזל לניקוי כלים וטבלו את מברשת הניקוי בתערובת. שלב שני, הברישו היטב וספגו לבסוף את החומץ ונוזל הכלים. המתינו מספר שעות לייבוש מלא, ורק לאחר שהספות התייבשו היטב, יש לפזר אבקת סודה לשתייה על הספות ולהשרותם למספר שעות.

רוצים לקבל עצות מבעלי מקצוע בתחום ניקוי הספות? צרו קשר עם חברתנו מאסטר קלין ונשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מאמרים חדשים שעלו באתר

השירותים המרכזיים שלנו

להצעת מחיר מהירה לחצו!
Call Now Button