אחד הרהיטים שהכי דורשים תשומת לב מבין כל רהיטי הסלון הם הספות, ובצדק. כמו שלא תנסו לחסוך בניקיון הבגדים שאתם לובשים או מהמצעים שאתם ישנים עליהם, כך על הספות אין לחסוך בניקיון מקצועי אחת לתקופה מסוימת ובהתאם לשימושים שאתם עושים בספות. אם אתם גרים במודיעין או ביישובים סביב העיר מודיעין, תוכלו לפנות את מאסטר קלין ניקוי ספות במודיעין ותזכו לקבל את השירות הטוב ביותר שחברת ניקיון ספות מסוגלת לספק לכם.

ניקוי לספה עם מכשיר ניקיון

ניקוי ספות במודיעין – מה זה דורש מכם

אם בחרתם להזמין את מאסטר קלין לניקוי ספות במודיעין והאזור, כדאי לדעת כי מאסטר קלין מגיעה עם ציוד מקצועי ומיוחד בדיוק עבור ספות בבית וריפודים. העקרון של הניקיון הוא באמצעות מים וחומרי ניקיון המיועדים בדיוק עבור סוג הספות שבביתכם, ולכן, יש להיערך לכך בהתאם. הדבר הראשון שניקוי ספות במודיעין דורש מכם הוא הזמן. זמן הניקיון יגזול מזמנכם כשעה וחצי לניקוי מערכת ישיבה סטנדרטית דוגמת 3+2 וזמן הייבוש יקח עוד 10-12 שעות בהתאם לסוג הספות. חשוב לציין: אין זה אומר כי אתם חייבים להיות נוכחים בייבוש או לבצע פעולות שיזרזו את תהליך ייבוש הספות, אך למרות הכל כן מומלץ להשאיר חלונות פתוחים כדי לזרז את זמן הייבוש.

הדבר השני שניקוי ספות ידרוש מכם הוא הכנת תשובות לקריאות התפעלות לאור הספות היפות והנקיות שיהיו מיד בסיום הניקוי. וברצינות: אין עוד דבר שניקוי ספות של מאסטר קלין ידרוש מכם, כי אנו נדאג לבצע את שאר הדברים בעצמנו 🙂

איש מבצע ניקוי לספה עם מכונה

כמה יעלה כל הסיפור

אין מחיר קבוע לניקוי ספות במודיעין או בכל אזור בארץ, כיוון שהמחיר משתנה לפי סוג הספות ולפי גודל הספות במ"ר. למשל ספות 3 מטר, מוגדרות אצלנו כספה בעלת 4-5 מושבים (מושב ממוצע 70-80 ס"מ) והעלות תיהיה 350-400 שח לניקוי ספות בד. אם כי בספות עור תיתכן תוספת קטנה במידה ותרצו גם לשמן את הספות במרכך מיוחד לעור.

מי היא חברת מאסטר קלין

חברת מאסטר קלין – ניקוי ספות היא שם דבר ומוכרת לרבים בתחום ניקיון הספות והריפודים. החברה מנוסה מזה שנים רבות ונותנת מענה מהיר ומיידי במקרים בהם תרצו להזמין את שירותי החברה למשל, לפני אירוע משפחתי או לפני חגים וזמנים מסוימים. לעמוד הבית של  מאסטר קלין – ניקוי ספות לחצו על הקישור.