לכולנו יש מערכות ישיבה בסלון הכוללות ספות או שילוב של ספה וכורסאות, כאשר הריפוד הינו שונה. יש ספות העשויות מריפוד בד ויש ספות העשויות מריפוד עור. גם התחזוקה בין סוגי הריפוד הינה שונה ולכן, כאשר אתם רוכשים ספות, בררו מה התחזוקה השוטפת שלהן מהחנות שבה רכשתם אותן. שאיבה קבועה היא הכרחית בכל סוגי הספות אך ניקוי ספות בראש העין, עשוי להיות שונה בין סוגי הספות. ספות העשויות מעור למשל, יש לברר את סוג העור לפני שתחליטו לרכוש חומר ניקוי כגון קרם ניקוי המכיל לחות. ניתן למצוא ומרי ניקוי שנים כגון ספריי לניקוי עור או מגבונים המכילים חומר ניקוי המיועד לעור.

חל איסור להשתמש עם חומרי ניקוי ביתיים או כל מגע עם מים היות והמים הם האויב הידוע ביותר של ריפוד עור. גם חומרי ניקוי ביתיים שאינם מתאימים לניקוי ספות עור, עשויים לגרום לעור להתבהר או להיות דהוי ויש להימנע מכך.

איש מבצע ניקוי לספה עם מכונה

כיצד ניתן לנקות ספות העשויות בד

ראשית יש לשאוב ביסודיות את האבק, הלכלוך והפירורים מהספות וניתן לבצע ניקוי ורענון האריגים של ריפוד הספה באמצעות מגבונים לחים. מגבונים אלה, עשויים להיות פתרון נהדר עבור כתמים קלים שיוסרו באופן מידי מן הספות באמצעות ניקוי קל ופשוט. כאשר ישנם כתמים קשים יותר, כדאי לא להסתכן ולהזמין חברת ניקוי ספות. כאשר אתם מבחינים בנוזל שנשפך או כתמי מזון טריים, יש להספיג מיד את הכתם, באמצעות נייר סופג ולא לשפשף את אזור הכתם, מה שיגרום לכתם להיות גדול יותר.

יש להשתמש כעמה שפחת עם מים, היות ומים שנספגים בריפוד ומגיעים אף לשלדת העץ של הספות, עשויים להרוס אותן וכן, לגרום לעובש ולריחות לא נעימים.

ניקוי לספה מעור עם חומר ניקוי

מצאו את המומחים בניקוי ספות בראש העין

ראש העין נחשבת לאזור המרכז ולכן באזור זה, קיימות חברות ניקוי ספות בראש העין כך שאם אין לנו המלצות ממי שאנו מכירים שכבר התנסה בחברת ניקוי ספות זו או אחרת לבחור נכון. ישנם כמה קריטריונים לבחירה של חברה המנקה באופן מיומן ומקצועי ספות מבד או מעור. ראשית הוותק, תגובות של לקוחות בפורומים השונים , אחריות ושימוש עם מכשור מתקדם הכולל גם חומרי ניקוי שמתאימים לסוג הספה, הם הקריטריונים שיגרמו לכם לבחור את החברה הנכונה.

חברת מאסטר קלין, הינה אחת החברות הוותיקות והמוכרות מזה שים של ניקוי ספות באזור המרכז ויש לה לקוחות רבים באזור ראש העין. לחברה יש את הציוד המשוכלל ביותר והיא אף מעניקה אחריות על ניקיון הספות בביתכם. כדאי לקרוא לנציג החברה, אשר יגיע אליכם, יבחן את סוג הספות ויחליט באיזה סוג של חומרי ניקוי יש לנקות את הספות.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם