כל בית בישראל על מנת שיקרא בית קיים בו סלון, הסלון הוא המקום אשר אנו נהנים ממנו בשעות הפנאי שלנו אם זה אחרי עבודה או סתם שמגיעים אורחים ועוד זמנים כאלו ואחרים. בסלון ביתנו אנו משקיעים רבות על מנת שיראה בצורה מושלמת, עם זה בהשקעה של הנראות שלו, ועד הפרטים הכי קטנים. כל קניה של רהיט או מוצר לסלון אנו נעשה בקפידה רבה על מנת שנוכל להתאים אותו לרהיטים אשר קיימים בביתנו, בלב ליבו של הסלון נמצאות הדבר הבולט ביותר והם הספות שלנו. לחלקנו ישנם ספות אשר עשויות מעור, ולחלקנו ספות אשר עשויות מבד. ניקוי ספות בתל מונד היא פעולה אשר משנה  בסוג הספה שלכם, אך לפני זה האם ספות מעור מתלכלכות כמו ספות מבד?

והאם ספות מבד טובות ואיכותיות כמו ספות מעור? אז ראשית נסביר מהי התלבטות בקניית ספה חדשה.

ניקוי ספה עם מכונת ניקוי

ספה מבד או עור והטוב עבור ניקוי ספות בתל מונד

אז לרובנו בשעת קניית ספה עולה ההתלבטות האם לרכוש ספה העשויה מבד, או ההיפך מעור. מה השוני שבהם, ומה יותר טוב או עדיף עבורנו?

לכן כדאי לציין שרבים יבחרו בספה מעור אך לא בגלל שהם יאהבו אותה יותר אלא יותר מבחינה של מוצר שנשמר למשך שנים רבות יותר, ספות מעור הם ספות מאסיביות אשר נשמרות למשך שנים רבות כמובן אם אנו שומרים עליהם, הם אף משדרות יוקרה ויופי מעולות לגדל איתם ילדים ומספיק שנעביר עליהם מטלית לחה אחת לשבוע או שבועיים המראה שלהם יישאר נהדר.

ניקוי ספה עם מברשת

ניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך בבד פעולה לא פשוטה

ספות העשויות מבד הם הרבה יותר מעניינות מספות אשר עשויות מעור יותר נוחות ומזמינות כיף לרבוץ עליהם, אך הבעיה העיקרית שלהם הם צבירת כמויות האבק והלכלוך אשר הם צוברות וביצוע ניקוי ספות בתל מונד לספות מבד זוהי פעולה לא פשוטה בשיטת עשה זאת בעצמך. מכיוון שידוע הדבר שניקוי יסודי ומקצועי נעשה על ידי שימוש של חומרי ניקוי ומים וזוהי פעולה בעייתית בספות מבד, מכוון שהמים נספגים בגוף הספה ולאחר מכן לחלץ אותם באופן יסודי מהספה זוהי פעולה אשר איננו יכולים לבצע על ידי המכשור אשר קיים בביתנו.

קצת על השירות שלנו

חברתנו נותנת שירותי ניקוי בפריסה ארצית של שלל סוגי הבדים כגון: ניקוי מזרונים,  ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ושאר סוגי הבדים. חברתנו אף מספקת שירות פריסה ארצית ומבצעת ניקוי ספות בתל מונד, צלצלו אלינו וקבלו הדגמה חינם בביתכם.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם