בעמק חפר גרים משפחות רבות בעלות ילדים ובעלי חיים. תעיד כל אם, כי כתמים בספות הבית, אינם ניתנים למניעה מראש. הילדים מתרוצצים על הספה, דורכים על נעל מלא בוץ וחול, ובכך משאירים כתמים על הספות. במקרים בהם הספה מטונפת, יש צורך לקרוא למאסטר קלין המומחית בניקוי ספות בעמק חפר. כאשר מדובר בבעלי חיים, הכתמים מלווים גם בריחות רעים. כלבים ושתן על הספה למשל, זה ביחד. א"כ במקרה זה, דרשו מהחברה להשתמש בחומרי נטרול ריחות.

ניקוי ספה עם מכונת ניקוי

גם חיטוי זה חלק חשוב

לא רק הכתמים והריחות מצריכים יחס מיוחד, גם חיטוי הספות הוא חשוב מאוד. הרי הספה סופגת חיידקים, ואם אחד מבני הבית נדבק בווירוס חלילה, בישיבה על הספות הוא יכול להדביק את יתר בני הבית. חיטוי זהו צורך הכרחי, הרי בכל מקרה החברה כבר נמצאת, וכל שעליה לעשות זה רק להוסיף חומרי חיטוי המיוחדים לספות. לכן, זכרו לבקש מחברת ניקוי ספות להוסיף את חומרי החיטוי המיועדים לספות בבית. מידע כללי לגבי חיטוי: הסברה הידועה לכולם שחיטוי זה בעיקר כלור ואקונומיקה, אמנם זה נכון אבל לא רק, גם חומרים המכילים אלכוהול או אציטון (אפילו ברמה נמוכה), יכולים להרוג את החיידקים הנמצאים בסלון.

איש מנקה ספה עם מכונת ניקוי

תדירות ניקוי ספות בעמק חפר

אם אצלכם בבית ישנם ילדים קטנים או/ו חיות מחמד, תדירות ניקוי ספות בעמק חפר במקרה שלכם תיהיה גבוהה. אף אחד לא רוצה שהספות שלו יהיו מטונפות או לפחות יראו כך, כולנו מנסים לשמור ככל האפשר על רמת נקיות טובה בבית בכלל ובספות בפרט. במקרים שהילדים דואגים ללכלוך בספות, תדירות הניקיון תיהיה לפחות פעם אחת בשנה. גם אם המצב לא כך אצלכם, למרות הכול מומלץ פעם אחת בשנה או לפחות פעם בשנה וחצי. הסיבה במקרה שלכם תהיה בעיקר חיטוי הספות. מאסטר קלין הינה חברה המוכרת לרבים מהצרכנים הישראלים, עקב היותה פדנטית בכל הנוגע לניקיון ספות. אנו משתמשים בחומרי ניקוי והסרת כתמים לספות, ומוסיפים חומרי נטרול ריחות המנטרלים גם את הריחות החריפים ביותר. בנוסף, אנו נדאג לבצע חיטוי בעזרת שיטות ניקוי ספות בעמק חפר שפיתחנו.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם