רהיטים, הם דברים המתבלים עם הזמן וככל שעוברים השנים, אך אין זה אומר כי אין לנסות לשמרם ולנקותם לעיתים תכופות. אחד הרהיטים היותר מוכרים לכולם הדורשים תחזוקה תמידית, הם הספות במרכז הבית והסלון. בגלל שמשתמשים בספות על בסיס יומי, ספות הבית מתבלות, מאבדות מיוקרתם וצוברות כתמים, שיעה, שומני גוף ולפעמים גם ריחות רעים. ניקוי ספות בקריית אונו ע"י חברה מקצועית, הוא אחד הדברים הנחוצים לפחות פעם אחת בשנה. ולמה? כי כשמדברים על ניקוי ספות, מתכוונים גם לחיטוי, ולא ניתן לבצע חיטוי ללא ציוד ברמה מקצועית וחומרי חיטוי יעילים ומתאימים לספות.

ניקוי ספה עם מכונת ניקוי

באלו חומרי ניקוי מאסטר קלין משתמשת

חברת מאסטר קלין, היא חברה המומחית בניקוי ספות בקריית אונו ובכל אזורי הארץ, והיא משתמשת במיטב החומרים היעילים והמתאימים לספות בד ועור. ישנם סוגי חומרים רבים שבהם החברה עושה שימוש על בסיס יומי כגון: חומרי ניקוי להסרת כתמי דיו וטושים, חומרים לניקוי כתמי וריחות שתן או עובש, חומרי חיטוי לקרדית האבק והסרת שכבות שומן ועוד.

החברה לא "מתלכלכת" על חומרי ניקיון פשוטים, אלא רק רק חומרים ניקוי איכותיים, בעלי תו תקן אירופאי וכאלה שהוכיחו את יעילותם במגוון סוגי בדים ועורת. לצורך הדוגמה: החברה משתמשת בחומר ניקוי הנקרא "אינזים" זה הוא חומר ניקוי תוצרת ארה"ב, שהוא מהטובים בעולם בכל הקשור לשטיפת ספות והסרת כתמים בסיסיים כגון: כתמי על בסיס חלבון כמו: שתן, צואה, קיא, דם ועוד. חומר זה, הוא של חברת מאסטרבלנד, וניתן לקרוא על החומרים המצוינים שלהם באתר שלהם.

ניקוי ספה עם מכשיר ניקוי

מידע שימושי בעת הזמנת ניקוי ספות בקריית אונו

שיטת ניקוי הספות ברוב החברות המקצועיות, הוא בשיטת התזת מים עם חומר ניקוי ושאיבה. כיוון שהעבודה מתבצעת עם מים, ספות הסלון יישארו רטובות גם לאחר סיום הניקוי. אם אתם מתכננים לארח אורחים, או אם אתם צריכים את להשתמש בספות באופן מידי, כדאי כי תתארגנו על כך מראש ותבצעו את ניקוי ספות בקריית אונו בזמנים פנויים יותר. עבודה ניקוי הספות, לא תיקח יותר משעה וחצי (אלא א"כ מדובר על ספה גדולה במיוחד או סוג ספה בעייתי כמו בד אימפלה וכדומה). ליצירת קשר עם נציג מאסטר קלין, השאירו פרטים ונשוב אליכם.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם