את כל הרהיטים בבית ניתן לנקות בקלות, למעט פריט אחד. הספות. את הספות לא ניתן לנקות רק עם מטלית ותרסיס פשוט, אלא יש צורך וחובה להתייחס לעבודת הניקיון הרצינות ולהשתמש אך ורק בתכשירים המיועדים לכך. כמו למשל: הד מסוג אימפלה, הוא בד אשר מתיימר לדחות כתמים, והוא מוגדר אצל מנקי הספות כאחד מהבדים הקשים ביותר לניקוי. ע"מ לנקות ספות מסוג זה, יש צורך בהתזת כמות מטורפת של מים עם חומרי ניקוי ולהוסיף לכל אלו גם חומר ניקוי שמיועד אך ורק לבד זה. אך זהו רק דוגמא אחת, ישנם עוד אלפי בדים, שכל אחד מהם מצריך התייחסות שונה. במידה ואתם גרים באזור זכרון יעקב, כדאי כי תזמינו ניקוי ספות בזכרון יעקב ולא תנסו לנקות בעצמכם.

ניקוי לספה עם מכונת ניקוי

ניקוי ספות בזכרון יעקב – עם מנקה ספות

מנקה ספות, הוא אדם שמנקה ספות באופן פעיל לפחות מספר שנים. רבים טוענים כי אין צורך להיות "מומחה" כדי לנקות ספות, אך הם מבינים שהם טועים רק לאחר שהזמינו חובבן שגרם נזק לספות בבית. אז נכון שבמדינת ישראל אין מכללה או לימודים רשמיים הכוללים את תורת הספות, אך כל מנקה ספות שמכבד עצמו, ילמד את תורת הבדים וחומרי הניקוי כדי להגיע מוכן ולא לגרום נזקים ע"פ תועלת. ניקוי ספות בזכרון יעקב עם מנקה ספות הוא חובה. גם אם מידי פעם אתם מצליחים לנקות בעצמכם ולהסיר כתמים פה ושם, אין זה כי זו הדרך לנקות ספות. בתהליך ניקוי ספות מלבד הסרת הכתמים, יש צורך גם בחיטוי מלא. היום כשיש מודעות גדולה וחשיבות לעניין הבריאותי, רבים כבר לא מתפשרים ומוכנים להוסיף עוד כמה שקלים כדי שהספות בביתם יעברו את תהליך החיטוי.

ניקוי ספה עם מברשת

אין חיטוי? אל תזמינו

אם התקשרתם לכמה חברות לניקוי ספות בזכרון יעקב ושמעתם מהם שהם לא עושים חיטוי לספות או שהם בכלל לא מודעים לכך (כן, לצערנו ישנם כאלה), דעו כי כנראה הם חובבנים ואינם יכולים לתת מענה לצרכי הספות שלכם בבית. חברת מאסטר קלין מתחייבת להסרת כתמים וחיטוי מלא לריפודים (ללא תוספת מחיר). מאסטר קלין משתמשת בחומרי ניקיון שהם הטובים ביותר והיא מספקת את שירותיה בזכרון יעקב בתוך זמן קצר ממועד ההזמנה. צרו קשר עם מאסטר קלין – ניקוי ספות למחירים ועלויות וגם לבירור פרטים נוספים.