לכולנו יש סלון בבית הסלון זו הפינה השקטה שלנו בבית המקום אשר אנו דואגים אשר יראה תמיד מטופח ונקיא, אנו אף שמים דגש על הפרטים הקטנים ביותר בעיצוב שלו. כל קניה של רהיט ופריט יתבצע לאחר מחשבה והתאמה אישית עבור הסלון שלנו, המיקום של הסלון בדרך כלל יהיה הדבר הראשון אשר נראה כאשר נפתח את דלת ביתנו, וזהו עוד עניין למה חשוב לנו כל כך הסלון הביתי שלנו. במרכז הסלון נמצאות הספות שלנו, לחלקנו ספות העשויות מעור ולחלקנו ספות העשויות מבד אך כולם מוכרחות לעבור אחת לתקופה ניקוי ספות באבן יהודה מקצועי.

ישנם חסרונות ויתרונות לכל אחד מהסוגים הנ"ל, ישנם אשר מעדיפים לרכוש ספות מעור וישנים אשר יעדיפו את הספות העשויות מבד.

איש מבצע ניקוי ספות בד לספה

סוגי ספות המתאימים עבור ניקוי ספות באבן יהודה

אז נכון שישנם הרבה אשר יעדיפו לרכוש ספות מעור, מכוון שישנם כמה יתרונות בספות עור אשר חסרות בספות מבד. ספות מעור בדרך כלל הם ספות מאסיביות, ספות עמידות אשר נשמרות למשך זמן ממושך, ושיטת הניקוי שלהם היא שיטה פשוטה מאוד מה גם שעור איננו צובר לכלוך כל כך ולכן מספיק שנעבור עם מטלית לחה עליו והוא כבר יראה יותר טוב ממראהו הקיים.

לעומת זאת ספות העשויות מבד הם ספות מזן אחר ספות מאוד מזמינות ואיכותיות, מאוד נעימות למגע, ולכן נח לנו יותר לשכב עליהם וליהנות מהם. מה גם שבספות עור הישיבה עליהם בימי החורף הקרים לא נוחה מכוון שהספה מאוד קרה ובימי הקיץ הספה מאוד דביקה, בעיות אלו לא קיימות בספות מבד.

אך הבעיה העיקרית של ספות מבד זה לבצע ניקוי ספות באבן יהודה, לספות מבד זוהי לא פעולה פשוטה ותמימה. ראשית כל חשוב לציין שספות מבד הם ספות אשר צוברות כמויות של לכלוך וקרדיט אבק, כתמים, ועוד לכלוך מצטבר של מזון ושתייה וכיוצא בזה. על מנת לבצע ניקוי ספות באבן יהודה יהיה עליכם להזמין את שירותיה של חברת ניקיון, מכוון שניקוי ספות בד בשיטת עשה זאת בעצמך זו לא פעולה אפשרית.

מפני שניקוי יסודי נעשה על ידי חומרי ניקוי עם מים ועל מנת להסיר כתמים מהספה תצטרכו חומר מיוחד אשר מיועד לניקוי בדים, חומרים אלו לא נמכרים במרכולים וחנויות ניקיון, מלבד זאת ניקוי ספות באבן יהודה עם מים לרוב יגרום לכם נזק יותר מן התועלת. מכוון שהמים יחדרו אל תוך עומקי הבד ולחלץ אותם מהספה זוהי פעולה לא פשוטה.

מכונה מנקה ספה מבד

הפתרון המושלם חברת ניקוי ספות ובדים

אז אם גם אתם מרגישים שחייבים לעשות משהו עם הספה שלכם, אל תאמרו נואש הטרנד שתפס תאוצה בשנים האחרונות הפתרון עבורכם. הזמינו חברת ניקיון אשר מבצעת ניקוי לבדים ואף נותנת שירות של ניקוי ספות באבן יהודה, הניקוי מתבצע על ידי מכונה מיוחדת אשר נוצרה לניקוי בדים עם חומרים אשר מיועדים לניקוי ספות ותקבלו ספה כחדשה.  

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.