בחברתנו מתמחים בניקוי וחידוש כל סוגי הספות והבדים, עם ניסיון רב שצברנו אנו גאים להמשיך להיות החברה המובילה בישראל בניקוי וחידוש ספות בכל הארץ בפרט ושירות ניקוי ספות בעומר בפרט.

איש מנקה ספה עם מכונת ניקוי

ניקוי ספות וכן ניקוי ריפודים לרכב בעומר

שירות ניקוי ספות בעומר וניקוי ריפודים לרכב זה שירות שחשוב שיבוצע אחת לתקופה, לרוב מומלץ אחת לשנה לבצע ניקיון יסודי על מנת להוריד את כל האבק והלכלוך שהצטבר לנו במהלך הזמן על הספה, ובנוסף על ידי פעולת הניקוי אנו נרוויח חיטוי עמוק ויסודי לספות על מנת להסיר את הבקטריות וקרדיט האבק שהצטבר על הריפוד שלנו.

לפני שמזמינים שירות לביצוע ניקוי ספות בעומר והסביבה, חשוב לוודא שאכן מגיע אליכם בעל מקצוע מנוסה, שידע לאבחן באופן מקצועי את סוג הבד ואופן אריגת הסיב, ושאכן יזהה האם אכן ניתן לטפל בספות באופן מקצועי ללא שיגרם נזק לריפוד על ידי מהלך הניקיון.

ישנם סוגים רבים של בדים וישנם סוגים רבים של כתמים, החשיבות של האבחון המקצועי חשובה מאוד, ובמקרים רבים ניקוי לא טוב גורם נזק בלתי הפיך לספה, נזק שלא תמיד ניתן לטפל בו בחזרה, ולא תמיד ניתן להחזירו למצבו המקורי.

בחברתנו מציעים שירות ייחודי וראשון מסוגו בארץ, בו אנו מגיעים אליכם לבית לבצע ניקוי ספות בעומר עם מכונה וחומרים, בו אנו ניתן לכם חוות דעת מקצועי והסבר מלא על שיטת העבודה שלנו ורק במידה ואכן ניתן לטפל בספה אנו נתחיל בביצוע העבודה.

בנוסף אנו מבצעים הדגמה חינם ללא התחייבות מבחינתכם על אחד האזורים המלוכלכים בספה, ובכך תוכלו להתרשם מרמת העבודה שלנו עוד לפני שנתחיל לבצע את תהליך הניקוי.

מיותר לציין שבמידה והכתמים לא יורדים על ידי שיטת הניקוי שלנו, אתם לא תחויבו על ההדגמה ולא על ההגעה שלנו, השירות הוא במיוחד בשבילכם, שבו תדעו עוד לפני שהתחלנו לעבוד, שאכן התוצאה תהיה לשביעות רצונכם המלאה.

איש מבצע ניקוי לספה

איך מזמינים את השירות

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים בשירות של ניקוי ספות בעומר, ובמידה ואכן התרשמתם מהשערות ורמת העבודה שלנו, אנו קובעים תאריך ושעה שבו אתם חפצים, ומגיעים אליכם לבצע את העבודה לשביעות רצונכם המלאה.

חשוב לציין שאנו עובדים אך ורק עם חומרים ירוקים וללא כימיקלים, חומרים אלו עם תו תקן אמריקאי ומאושרים על ידי מכון התקנים, ואינם יכולים לגרום שום נזק בשום מורה לספות, או לבעלי חיים וילדים שנמצאים בבית ומחפשים לחומרים אלו.

ואנו נגיע לבצע ניקוי ספות בעומר, ואתם תיהנו משירות יסודי מקצועי ונקי, זכרו! אצלנו תקבלו הדגמה חינם ואם אהבתם אנחנו ממשיכים בניקוי לא אהבתם לא התחייבתם.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם