לכל אחד מאתנו קיים בביתו סלון אשר הוא המקום המפואר ביותר בבית, אנו משקיעים בו בריהוט יקר ובעיצוב מותאם עבורו. הסלון הוא החלקה בבית אשר אנו מתפארים בה ומרגישים טוב לשהות בה, לרוב כל רהיט אשר נקנה ונוסיף נבדוק היטב לסוגו, לצבע שלו, ונתאים אותו אישית לשלל הרהיטים הקיימים. הדבר הבולט ביותר בסלון היא ללא ספק הספה שלנו, הספות שלנו הם המשקפות את פני הבית ונותנות אור לסלון. עוד בקניית הספות ישנה התלבטות קשה האם לקנות ספה מעור או בכלל ספה מבד ומה הטוב ביותר עבור ביצוע ניקוי ספות בכפר יונה.

ניקוי ספה עם מכשיר ניקוי

מה ההבדל בין ספה מעור לבד

ספות מעור – לרוב הם ספות אשר נותנות אוירה עשירה בית ופאר, אך ספות מעור בדרך כלל לא הספות הכי כפיות ונוחות לישיבה עליהם. בימי הקיץ אנו נדבק לספה ולא נרגיש נוחות, ואף בימי הגשם הקרים הספה לרוב תהיה ממש קרה. ספות מעור לא הכי מזמינות לישיבה, אך מאידך לגבי הניקיון שלנו בבית שגרים בו גם ילדים יותר קלה בעניין הזה של ניקוי ספות בכפר יונה אם אנו גרים בעיר זאת. לגבי הניקוי מספיק שנעביר ניגוב אחת לשבוע והספה נשמרת מפני לכלוך, כמובן שלאחר כמה שנים מומלץ לעשות ניקוי יסודי יותר ומעמיק.

ספות מבד – ספות מבד בשונה מספות עור כבר בקנייה אנו נוכל לראות שהם נמכרות בכל הצבעים האפשריים, דבר שטוב לעיצוב הדירה שלנו. מה גם שהם ספות שיותר נותנות אוירה צעירה בבית עושות חשק לרבוץ עליהם יותר מזמינות, הם ספות שכף אפילו לישון עליהם. אך הבעיה העיקרית בספות מבד זה איך לבצע ניקוי ספות בכפר יונה בספות מבד, מכוון שספות מבד צוברות הרבה יותר אבק ולכלוך שלא נדבר על זה שאם יש ילדים בבית לרוב הספות יהיו מוכתמות ואנו נגיע למצב שלא נצליח לנקות אותם.

מכוון שאך באמת אפשר לנקות ספות מבד בשיטת "עשה זאת בעצמך" זה כמעט ובלתי אפשרי, מכוון שידוע הדבר שניקוי יסודי נעשה על ידי חומרים של ניקוי ומים ובספה מבד זה יהווה קצת בעיה להשתמש במים. מכוון שהמים יזלגו אל תוך עומק הבד ואנו לא נצליח לחלץ אותם מהספה והדבר יגרום למים לעמוד בתוך הבד, והתוצאה ידועה של ריח רע מאוד אשר ינדוף מהספה לאחר כמה ימים.

איש מבצע ניקוי לספה עם מכונה

מה הפתרון עבור ניקוי ספות בכפר יונה ספות מבד

אז באמת כדאי שנדע שהפתרון הוא לא כל כך מסובך כיוון שישנם חברות אשר מתמקצעות בניקוי ספות בשירות עד לבית הלקוח, כמובן שתצטרכו לבדוק עם החברה האם השירותים שלהם הם אף עבור ניקוי ספות בכפר יונה. ואם כן נציג מטעם אותה חברה יגיע עד לביתכם וינקה לכם את הספות בצורה שלא תאמינו שאפשרי עבור הספה שלכם.

מאסטר קלין חברת ניקיון

חברתנו מאסטר קלין חברה המתמחה בניקוי בדים, ניקוי מזרונים, ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ועוד. חברתנו אף נותנת שירות של ניקוי ספות בכפר יונה עד לבית הלקוח, תאמו עימנו ונגיע עד אליכם לניקוי ספה מקצועי ומושלם.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם