ניקוי כתמי שמן מספות בד

שמן, בד
ספות בד, כשמם כן הן – עשויות בד. ובגלל שהינן עשויות בד, אלו עלולות לספוג כל דבר נוזלי עמוק לתוך סיבי הספה. אחד הדברים היותר קשים להסרה (אם כי גם פחות מצוי), הוא כתם שמן בספות בד. אם קרה גם אצלכם ונשפך שמן על ספות הבד, יש לבצע מספר פעולות כדי לבצע ניקוי כתם שמן מספות בד יעיל. 

שלב ראשון: עזרה ראשונה הכוללת ספיגה

הדבר החשוב ביותר בעת ניקוי כתמי שמן מספות בד, הוא לבצע ספיגה עמוקה לכתם. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, וטובה ביותר היא באמצעות מגבת כותנה או מטלית מיקרופייבר. אם אין כאלה בסביבתכם, אזי גם נייר סופג יעזור. ראשית, הניחו את המטלית או המגבת על מקום הכתם, נסו לספוג כמה שיותר עמוק את השמן ונקו את המטלית אן המגבת לאחר מכן.

שלב שני: הסרת סימני השמן

לאחר ספיגה ראשונית לכתמי השמן, יש להסיר את שאריות השמן הבולטות על הספות באמצעות פיזור אבקת טלק. יש לפזר כמות מרובה של אבקת טלק, להשרות כשעה ולנגב את שאריות הטלק עם מטלית לחה. חשוב לציין: כי בעת ניקוי כתמי שמן מספות בד באמצעות טלק, עלולים להיווצר כתמים חדשים לבנים כתוצאה מאבקת הטלק, ולכן, לאחר פעולה זו, יש לבצע ניקוי ספות בד כמפורט כאן.

שלב שלישי: שאיבה עמוקה.

אם יש בביתכם שואב אבק עוצמתי, תוכלו לפתור את בעיית הכתם בקלות ע"י התזת מים עם נוזל לניקוי כלים ושאיבה עמוקה עם שואב האבק. אם אין כזה בביתכם, כדאי כי תבדקו אופציה להזמנת חברה לניקוי ספות. למרות הטיפים למעלה, עדיין עלול להישאר כתמי שמן (כיוון ששמן מחלחל עמוק לתוך סיבי הבד), ולכן, אם תיעזרו בחברה לניקוי ספות, תוכלו לפתור את הבעיה. חברה מקצועית לניקוי ספות כמו חברת מאסטר קלין, מחזיקה בחומרי ניקוי מקצועיים לניקוי כתמי שמן מספות בד. החברה תוכל להתחייב לכם על הסרת כתם השמן בקלות ע"י חומרי הניקוי ושילוב ציוד מתקדם (מכונה עוצמתית לניקוי ספות בד). כדי לקבל מידע מלא אודות סוג השירות של מאסטר קלין – ניקוי ספות, תוכלו לבקר בעמוד הבית.

מאמרים חדשים שעלו באתר

השירותים המרכזיים שלנו

להצעת מחיר מהירה לחצו!
Call Now Button