הדרכים הטובות ביותר לניקוי ספות

אין אחד שלא מכיר את הרגע הזה, בו ספת הבד החדשה מוכתמת. זה יכול להיות יין, מיץ, צבעים, שומן או כל דבר אחר. עגמת הנפש היא אותה עגמת נפש בכל מקרה, והבאסה היא אותה באסה. לפני שאתם נכנסי לדיכאון וייאוש ולפני שאתם מחליפים את הספה המוכתמת שלכם, כדאי שתדעו שיש מה לעשות ויש לא מעט דרכים יעילות לניקוי ספות בד.

כל לכלוך והניקוי שלו

אחד הדברים הראשונים שחשוב להבין כאשר עוסקים בנושא של ניקוי ספות הוא שלכל סוג לכלוך יש דרך ניקוי משלו. לכלוך מוצק, לדוגמא, כמו שערות חתול או אבק אפשר פשוט לשאוב. אם יש לכם חתול, או אבק, כדאי לשאוב את הספה בעזרת שואב אבק פעם בשבוע או שבועיים, כולל מתחת לכריות. כתמים של אוכל או שתייה, כלומר לכלוך ממקור אורגני, אפשר להוריד בעזרת חומר לניקוי ספות בד, כל עוד מקפידים על חומר איכותי וכל עוד מדובר בכתם קטן. כאשר מדובר בכתמים גדולים, קשים, ישנים או סתם עקשנים, מומלץ לפנות לאיש מקצוע בתחום ניקוי הספות אשר ברשותו חומרים חזקים יותר וגם לכלוך מצטבר כתמים שומניים, כמו כתמי זיעה, שומן או קשקושים של הילד ניתן להוריד רק בעזרת ניקוי ספות מקצועי.

מכיוון שכולנו חיים, והלכלוך תמיד מצטבר, מעבר לניקיון שוטף וטיפול בכתמים הקלים, מומלץ בכל מקרה לבצע ניקוי ספות מקצועי אחת לשנתיים.

דגשים לתשומת לב

ישנם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם לפני שמתחילים את התהליך של ניקוי הספה: קודם כל, ניקוי ספות צריך להיעשות על פי הוראות היצרן של הספה, בהתאם לסוג הבד והצבע. אם אינכם בטוחים מה הן ההוראות, נסו לפנות ליצרן או ליבואן של הספה לברר. לחילופין, אתם יכולים לפנות לחברת ניקוי ספות ולהתייעץ עם איש מקצוע באשר לשאלה איזה חומר לניקוי ספות בד הוא המתאים ביותר עבור הספה שלכם. שנית, חשוב לא לשפשף את בד הספה במברשת קשה, ולבסוף, הדרך הכי טובה לדאוג לאורך החיים של הספה היא תחזוקה שוטפת וקבועה הכוללת שאיבת אבק סדירה אחת לשבועיים, טיפול מיידי בכתמים קלים והזמנת ניקוי מקצועי אחת לשנתיים.

מאמרים חדשים שעלו באתר

השירותים המרכזיים שלנו

להצעת מחיר מהירה לחצו!
Call Now Button