כל כמה זמן מנקים ספות?

ניקוי ריצפה ליד ספה

לספות במרכז הבית יש חשיבות רבה, ספות נקיות נותנות תחושה נעימה שכיף לשהות בבית ובספות בסלון. לעומת זאת, כשהספות בבית כבר מתחילות לצבור כתמים, יש לטפל בכתמים ולהסירם במגוון שיטות. כאן במאמר לא נתמקד כיצד מנקים ספות, אלא כל כמה זמן מנקים ספות?

המדדים העיקריים לביצוע ניקיון לספות

ישנם מספר מדדים שעל פיהם מומלץ לבצע את ניקיון הספות.

הראשון: הספות מבד או מעור? במידה והספות מעור, תדירות הניקיון תיהיה תכופה יותר ע"מ לשמור על מרקם העור כדי שלא התקלף, ובנוסף, טיפול תכוף בספות עור יקל עליכם את מלאכת הניקיון הקשה. לעומת זאת, ספות מבד מצריכות ניקיון יותר מאסיבי ולכן, מומלץ לעשות זאת באופן מרוכז אחת לתקופה ארוכה יותר.

השני: יש ילדים קטנים בבית? יש חיות מחמד ובעלי חיים? אם התשובה שלכם היא "לא", תוכלו לעבוד קל יותר בעת ניקיון הספות ובנוסף, תדירות הניקיון תתרחק. במידה והתשובה שלכם תיהיה "כן", אז תדירות הניקיון תיהיה בהתאם למצב הלכלוך שהילדים או בעלי החיים מייצרים (למשל, פעוט בגמילה או כלב המשתין באופן קבוע על הספות וכו').

השלישי: יש לכם זמן, או שאתם עסוקים מידי? במידה ויש לכם זמן אחת לתקופה מסוימת כדי לטפל בספות (לרוב טיפול כזה ייקח עד שעה), אז הרווחתם. במידה ולא היעזרו בחברת ניקוי ספות כמו מאסטר קלין.

הרביעי: יש חג בפתח? א"כ, פנקו את הספות שלכם בניקיון יסודי הכולל טיפול בכתמים, הסרת לכלוכים בחריצים, או במילים אחרות: תחדשו את הספות.

החמישי: אתם לפני מעבר דירה? או לפני אירוע שיעשה לכלוך בסלון? א"כ, היעזרו בסבלנות וחכו לסיום הבאלגן בסלון ורק לאחר מכן התפנו כדי לנקות את הספות בסלון.

לסיכום: אם שאלתם כל כמה זמן מנקים ספות? סביר להניח שהבנתם שאין תשובה אחת וודאית, אלא זה משתנה בהתאם לסוג הספה, למצב הנתון בבית, ליכולות שלכם, למועד בשנה ולאירועים קרובים. במידה ותרצו להזמין חברה מקצועית לניקיון הספות – פנו אל מאסטר קלין ניקוי ספות ותקבלו ספות מצוחצחות ללא מאמץ מצידכם.

מאמרים חדשים שעלו באתר

השירותים המרכזיים שלנו

להצעת מחיר מהירה לחצו!
Call Now Button