ניקוי כתמי שומן מספות

ניקוי ספות בד

בין אם יש לכם בבית ספות בד או ספות עור, אחת לתקופה ממושכת, תופתעו לגלות כי היא מלאה בכתמי שומן גוף. כתמים אלו נוצרים כתוצאה מישיבה ממושכת על הספה, זיעה, חיכוך כלב במקום מסוים ועוד. ע"מ לנקות כתמי שומן גוף מספות, יש לבצע מספר פעולות הקשורות הן לניקיון והן לחיטוי. תכשירי הניקוי שאיתם תצטרכו להשתמש, משתנים בהחלט לפי סוג הספה שבביתכם. כאן במדריך, נפרט בקצרה באלו תכשירי ניקוי כדאי להשתמש וכיצד לעשות זאת בלי לקרוע את הגב. במידה ותרצו לחסוך מעליכם את הטרחה שבכך, או אם אתם מעוניינים שבעל מקצוע מומחה יעשה זאת במקומכם, הזמינו ניקוי ספות בחברתנו.

ניקוי כתמי שומן מספות עור

ספות עור, כפי שאתם בוודאי מכירים, בקיץ הם עלולים להיות דביקים ופחות נוחים (במידה ואין מזגן), מה שיגרור אחריו לא מעט כתמי שומן בספות העור. אבל לא רק בקיץ, גם בחורף ובשאר ימות השנה, הספות יצברו כתמי שומן גוף שלא ניתן למנוע אותם בשום דרך. אז איך מנקים כתמי שומן מספות עור? ראשית, הכינו כוס חלב, ספוגית ניקוי בעלת צפיפות נמוכה (ההפך הגמור מספוג הפלא) ומטליות ניגוב (גם מגבת תופס). שנית, שפכו מעט מהחלב על העור, שפשפו בעדינות המושב או הריפוד המוכתמים ונגבו את עם המגבת. במידה והכתמים לא ירדו ב-100%, נסו לחזור על פעולה זו מספר פעמים. יש לציין, כי ישנן סוגי עורות שאינן ברי ניקיון. וכדי למנוע נזק בספות, וודאו במקום נסתר כי הספה אינה בעייתית לניקוי.

ניקוי שומן גוף מספות בד

בניגוד לעור, הבד סופג אליו את הכתמים עמוק אל תוך סיבי הריפודים. לכן, ע"מ לנקות ב-100% ולחטות היטב, יש להיעזר בשירותיו של חברה לניקוי ספות כמו חברתנו מאסטר קלין. אם המצב לא כ"כ חמור, אלא יש פה ושם כתמים, נסו להיצמד לטיפים הבאים שיסייעו לכם להסיר כתמי שומן גוף מספות בד. ראשית, שפכו חצי כוס מים וחצי כוס חומץ אל תוך קערה קטנה, הכינו מברשת ניקיון (או מברשת מגהץ) ומגבת מיקרופייבר או כותנה. שנית, טבלו את המברשת בתוך קערת החומץ והמים והברישו היטב את הספות והריפודים. ולבסוף, נגבו את החומץ והמים עם המטלית או המגבת והשאירו את הספה מאווררת למספר שעות. חשוב לדעת, כי עוצמת ההברשה משתנה בהתאם לעובי הבד. למשל: בדים עבים, הברישו באגרסיביות, לעומת זאת בדים עדינים, בעדינות.

נסו את הטיפים, ושתפו חברים במידה והצלחתם 🙂

מאמרים חדשים שעלו באתר

השירותים המרכזיים שלנו

להצעת מחיר מהירה לחצו!
Call Now Button